HERSCHRIJVEN EMAILTEMPLATES.

JOYCE VAN LEUVEN – PHILIPS BENELUX

De afdeling Personal Health van Philips stuurt vanuit haar klantenservice regelmatig e-mails naar consumenten. Ze zochten een manier om deze mails persoonlijker te maken en meer in lijn met de Philips-stijl te krijgen. Voor Joyce en Philips herschreven we de templates die klantenservicemedewerkers gebruiken om op de vragen van consumenten te reageren.

OVER ONS WERK

“We wilden de e-mails graag korter en krachtiger, en in een moderner jasje. Dat is ook de instructie die wij Kris en Els hebben meegegeven bij de eerste briefing, waarbij we ze hebben gevraagd één e-mail te herschrijven. Dat eerste resultaat beviel al goed! Daarna mochten ze het volledige project oppakken. We zijn uiteindelijk zeer tevreden met het eindresultaat.”

OVER ONS

“Wij hebben de samenwerking met Kris en Els als zeer prettig ervaren. Ze stonden open voor onze feedback, communiceerden duidelijk en vriendelijk, en hielden zich goed aan de afgesproken deadlines. We waren heel blij met samenwerking en zouden het andere partijen dus zeker aanraden om samen te werken met Letterdesk.”